måndag 3 december 2012

Tävlingen där alla är en vinnare

Nu är det dags för Solentros jultävling! Det som är så bra med tävlingen är att även om du inte utses som vinnare så får du ett tröstpris på 100kr att handla för. Hos Solentro finns massor av härliga böcker i olika storlekar att skapa. Det är endast din egen fantasi som sätter gränserna. Du kan t.ex. skapa en fotbobok, bloggbok, kokbok, kanske en reseskildring eller varför inte testa deras senaste nyhet en alldeles egen pocketbok!


Så här gör du för att tävla:

1.Skriv en kommentar här på bloggen och berätta om din bästa bokidé.
2. Gå in och gilla Solentro på Facebook.
3. Länka till sidan http://www.solentro.se/fotobok antingen genom Facebook eller genom att publicera ett eget inlägg på din blogg. Glöm inte att visa din länk i din kommentar ifall du väljer att publicera den på din blogg.

Lycka till!

Tävlingen pågår till den 10 december. 
Glöm inte att lämna din e-postadress så jag kan kontakta dig.


5 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja göra en fotobok om vår katt och hennes tre kullar med kattungar.
    Gillar Solentro (Ulla Olsson).
    Har länkat på FB eftersom jag inte har någon blogg.
    ulla7373@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt bidrag! Ja visst är katter härliga! =D

      Radera
  2. Min bästa bokide skulle vara att publicera mina fotografier tillsammans med min skrivna dikter i en helhet.
    Har gillat på FB och länkat SOLENTRO i min blogg. http://lightress.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt bidrag. Du glömde att ge mig din e-postadress så jag lämnade en kommentar i din blogg. =)

      Radera
    2. Hej! Ja jag såg i min blogg nu. Min e-post är maromessa@yahoo.com Vad är det för ett pris måntro? :))

      Radera